Vrácení a reklamace

Chceme, aby vám naše zboží dělalo radost a společně jsme tvořili harmonii. Děláme tak maximum pro to, abyste byli spokojení. 

Zakoupené zboží vám nevyhovuje nebo se při přepravě poškodilo? Postupujte prosím podle následujících instrukcí.

Vrácení zboží

Objednané produkty vám z nějakého důvodu nevyhovují nebo jste si nákup rozmysleli? Můžete je samozřejmě vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od doručení balíčku. 

Zboží je potřeba vrátit nepoškozené, neotevřené a pečlivě zabalené (nejlépe v původním obalu) na vaše vlastní náklady na adresu Jedomělice 164, 273 78. Do balíčku nezapomeňte vložit vyplněný formulář odstoupení od smlouvy

Ten si můžete stáhnout kliknutím na fialové tlačítko „Stáhnout formulář“. 

Jakmile k nám zboží dorazí, budeme vás informovat o dalším postupu, Pokud zboží splňuje podmínky pro vrácení, vracíme vám peníze na účet uvedený ve formuláři do 14 dnů od doručení na naši adresu. 

Balíčky zaslané na dobírku nebudou přijaty.

Právo odstoupit od smlouvy však není dáno v případech dle § 1837 občanského zákoníku, tzn. zejména v případech, pokud se jedná o dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu či v případě nákupu právnickou osobou nebo podnikatelem. Oba subjekty nemají ze zákona právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů a tedy vrátit zboží.

2

Reklamace

Rozbité zboží

Děláme vše pro to, aby k vám zboží dorazilo v pořádku. Může se však stát, že se přeci jen během přepravy poškodí. Pokud k vám balíček dopravce přiveze viditelně poškozený, upozorněte přepravce a sepište s ním zápis o škodě. Máte právo poškozený či otevřený balík nepřevzít. Poté nás prosím ihned informujte e-mailem společně s číslem objednávky. Urychlíte tak reklamační proces.

Pokud zjistíte poškození až po otevření balíčku, napište nám e-mail a s vaší pomocí reklamaci vyřešíme.

Chybějící nebo zaměněná položka

Stalo se, že vám v balíčku chybí některá z objednaných položek nebo je zaměněná za jinou? Omlouváme se, Balíčky pečlivě kontrolujeme, ale chybka se může vloudit. Prohlédněte prosím nejprve veškerý výplňový materiál, jestli se neschovává v něm z důvodu bezpečné přepravy. Pokud ji nenajdete nebo jsme vám zabalili něco jiného, než jste si objednali, prosím, ihned nás kontaktujte e-mailem a případně přiložte fotku zaměněného zboží. Co nejdříve se s vámi spojíme a chybu vyřešíme.

Vadné zboží

Všechno zboží před odesláním pečlivě kontrolujeme, aby k vám dorazilo v nejlepším pořádku. Může se však stát, že nám něco unikne. Pokud po otevření zjistíte, že je zboží vadné, ihned nás prosím kontaktujte pomocí

e-mailu s číslem vaší objednávky a přiložte nám fotografie a popis vady zboží.

Co nejdříve se s vámi spojíme a reklamaci vyřešíme.

 

Pokud od vás budeme chtít zaslat zboží zpět, přiložte prosím vytištěný a vyplněný reklamační list, který si můžete stáhnout níže.  Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, zašleme vám nové zboží nebo vám vrátíme peníze. V případě oprávněné reklamace vám samozřejmě vrátíme i náklady vynaložené na dopravu reklamovaného zboží

Na zboží s uvedeným datem spotřeby se nevztahuje záruční lhůta 24 měsíců.